Inloggen
Winkelmandje

Klachten

Wat kunt u doen?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@gilsingwonen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling bij Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Het melden van een klacht

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wooncomfort met een glimlach

Van het moment dat u onze winkel binnenstapt tot de levering van onze producten. Wij zijn pas blij als u tevreden bent en thuis kunt genieten van uw nieuwe meubel.

Bekijk reviews
“Erg fijne winkel. Ik kom hier al jaren. Mooie spullen, goede kwaliteit. Ongedwongen sfeer. Men komt zijn afspraken na. Kortom aanrader. “
Wim V.
CBW erkend

Ontvang wooninspiratie & aanbiedingen direct in uw mailbox

Blijf als eerste op de hoogte van aanbiedingen, interieurtrends, nieuwe merken en heel veel meer. Schrijf u in voor onze nieuwsbrief vol wooninspiratie.

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen